Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

A csend öröme - Introvertáltak kézikönyve / Sylvia Löhken

A csend öröme - Introvertáltak kézikönyve / Sylvia Löhken

2018. január 16. - Darqo

a_csend.jpg

Csak egy-két éve tudom, hogy az introvertáltak közé tartozom, előtte ez nem volt megfogalmazva sosem, egyszerűen csak kínlódtam azzal, hogy nem vagyok olyan nyitott (vagy nevezhetjük extrovertáltnak is), mint a környezetemben lévő emberek túlnyomó többsége.

Gyakorlatilag majdnem mindenki azzal volt elfoglalva a környezetemben, hogy valamilyen formában rábírjon a nyitottságra, bátorságra, és sosem tudtam megértetni igazán, hogy én csendes és zárkózott ember vagyok, aki másképp működik. Akinek idő kell a részleges vagy teljes kitárulkozásra, akinek napokig kell treníroznia magát némi lazaságra egy olyan esemény előtt, amelyen sok idegen lesz, akinek rá kell készülnie arra is, hogy egyedül bemenjen egy boltba. Általában azt mondták, hogy bátran be kell vállalni a különböző helyzeteket, ne gondolkodjak rajta túl sokat és lazuljak el. Mintha az olyan könnyű lenne az én típusomnak.

Próbálkozás persze volt, az előrerohanás folyománya pedig általában a totális leblokkolás lett a legtöbb esetben, amire a válaszreakció természetesen nem lehetett más, minthogy azok közül, akik nem ismertek sokszor és sokan azt gondolták, hogy "beképzelt alak vagyok", mert nem megyek oda senkihez, csak csöndben nézek, sőt voltak olyanok is, aki "féltek tőlem", ami totál érthetetlen a számomra.

Nem mondta senki, hogy rendben van az úgy, amilyen vagyok, hogy én ilyen típus vagyok és ebből is kihozható a maximum, a legjobb, a legtökéletesebb, sőt a boldogság és kiegyensúlyozottság, a siker és a magabiztosság is, egészen addig, ameddig el nem olvastam Sylvia Löhken A csend ereje című könyvét, ami az introvertáltakról szól introvertáltaknak, és persze mindenki másnak. A szerző gondolatai és tanácsai olyan felszabadító hatással voltak rám, amelyből azóta is táplálkozom az önfejlesztés során, merthogy a munka még csak akkor kezdődött el igazán, amikor kapcsolatba kerültem velük.

Végtelenül boldog lettem a tudattól, hogy A csend öröme című legújabb könyvében tovább boncolgatja majd a témát, új részleteket tudhatok meg magamról, még több árnyalatot láthatok, mert tudom, hogy a folyamatosan tökéletesített önismeret vezet sikerre és a maximális önelfogadáshoz. Saját erősségeink, szükségleteink tudatosítása és elfogadása révén pontosan megfogalmazhatjuk és megvalósíthatjuk a kiegyensúlyozott és sikeres élettel kapcsolatos vágyainkat és elvárásainkat.

A nyelvész és neves kommunikációs szakértő pedig minden várakozásomat felülmúlta, mert számos példával, praktikus tanácsokkal és tesztekkel olyan mélységekbe és magasságokba kalauzolt önmagamon belül, ahol még nem jártam. Alig várom, hogy még több információ, könyv jelenjen meg a témában, akár tőle, akár mástól, mert minél többször és több formában kerülök kapcsolatba egy adott témával, annál jobban rögzül annak lényege.

A recenziós példányt a kiadó bocsátotta a rendelkezésemre, amiért hálás köszönet!

A kiadványt az alábbi könyvesboltokban vásárolhatod meg:

Libri

Bookline

Líra

a_csend_orome.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr7713568747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása