Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Wefguk, avagy egy kis porcica, talán szőr-lény – Diószegi Csilla

Wefguk, avagy egy kis porcica, talán szőr-lény – Diószegi Csilla

2012. február 06. - Darqo

Diószegi Csillának állítólag még nem volt alkalma nagy nyilvánosság előtt megmutatni a munkáit, mi pedig úgy gondoltuk a portfóliójának átnézése után, hogy mindenképpen biztosítunk egy megjelenést itt a Manzárdon. Nem csak azért, mert különböző technikákban és stílusirányzatokban gazdag az a bizonyos portfólió, de azért is, mert hihetetlenül változatos hangulatot árasztanak magukból a munkái. Hol felemelő és vidám, hol mélységes és elgondolkodtató.

 

Csilla így ír magáról:

 

27 éves vagyok, és már gyerekkorom óta rajzolok. Szobrász szakon végeztem a Kisképzőben, utána egy dekoratőr iskolát végzetem el. Sajnos az életem most úgy alakult, hogy belekerültem a mókuskerékbe, így csak szabadidőmben rajzolgatok.

A munkáimat vegyes technikával készítem, amiben nagy részében saját magam szerepelek, ezzel próbálom átadni érzéseimet és gondolataimat. Szeretem, ha vázlatos tud maradni egy mű, mert akkor inspirálhatja az embert az újrakezdéshez és a fejlődéshez. Munkáimat nem igen tudnám irányzatba besorolni, hiszen az élet is folyamatos változásokon alapszik, viszont nagy hatással vannak rám Dalí, Ashley Wood valamint David Carson munkái. Alkotás közben a zene is nagy hatással van rám, ezért igyekszem minden zenei irányzatot befogadni.

Minden ember életében vannak mélypontok és óriási örömök is egyben. A küzdés az, ami engem előre visz és fejleszt. Próbálom minden dologban megkeresni a miérteket és a válaszokat, ezért a munkáimban is ezt a funkciót keresem. Úgy érzem, hogy a világ minden kis darabja egy bonyolult gyönyörű remekmű, amelynek középpontjában az ember áll...az emberi test és működése. De mégis a tökéletlenség az ami inspirál, hiszen abban találok ihletet és szépséget.

Az írást is műalkotásnak élem át, ezért szerepelnek a munkáimban nagy sűrűséggel. Olvashatatlansága direkt dolog: mert csak az érzést kell, hogy átadja a szemlélőnek; nem kell ahhoz olvasni tudni, hogy megértsük miről szól. Ezt élem át akkor is, ha egy külföldi zenei produkciót meghallgatok...Nem értem a dalszöveget, de mégis tudom, miről szól. Remélem, bennetek is ezek az érzések kerülnek elő a képeim láttán!

 

Csilla Facebook oldala.

Csilla Flickr oldala.

 


Ha te is hasonlóan tehetséges magyar művész vagy, olvasd el a felhívásunkat és jelentkezz nálunk!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr894067464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása