A WOM (World of Mouth) egy a marketing területén használatos kifejezés, laza fordításban szóbeszéd a jelentése. Egy figyelemfelkeltőnek szánt médiakampány internetes megjelenés nélkül ma már gyakorlatilag okafogyottá válik. Ha nem is halálra van ítélve, de pontosan az a célközönség, akinek valójában szánják, nem fogja venni az üzenetet...
...A WOM against HIV kampány primer célközönsége (18-49 közötti korosztály) napi hírigényét szinte kizárólag a webes, online felületekről szerzik be. A promóció kezdeményezője Anton Leroy ezzel maximálisan tisztában volt, amikor útjára indította kampányát.
A WOM egy virtuális fotókiállítás, ahová bárki bekerülhet egy önmagáról készített képpel. Egy kritériuma van csupán a galériában való megjelenésnek: mielőtt elkészíti valaki az önarcképét, egy kondomot kell a nyelvére húznia...
Úgy gondolom, már régen nem azokat az időket éljük, amikor „szemforgató hamis papok bortiszokésvizetprédikálok” ájtatos dumáján ráérnénk itt pironkodni, fülsértően hangosan ketyeg már az az óra!
Ha te is átérzed a súlyát, ha megérted miről is szól ez a kampány, ha érintett vagy akkor azért, ha nem, akkor meg azért... Ne süsd le a szemed, ne fordulj el, hanem csatlakozz!
via: WorldofMouth