Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Nem akarom, hogy az álmaim egy csapásra/harapásra valóra váljanak! Én szeretnék végigmenni értük az úton. - Laszlovszky Zsófia

Nem akarom, hogy az álmaim egy csapásra/harapásra valóra váljanak! Én szeretnék végigmenni értük az úton. - Laszlovszky Zsófia

2012. július 23. - Mocca

Annak reményében, hogy a Szimpla-kertben kiállított képei még ott lógnak a falakon, gyorsan szeretnénk nektek bemutatni a magyART mai főhősnőjét, Zsófit. A lényegretörően rövid bemutatkozásból alább olvashattok. Mi, némi utánjárással kiderítettük továbbá azt is, hogy tavaly egy stockholmi táncversenyen Lindy-Hop Jak & Jill kategóriában 3. helyezést ért el...

 

Sziasztok, én Laszlovszky Zsófia vagyok, grafikus, eredetileg építészmérnök. A kiállítás anyagommal szeretnélek "lenyűgözni" titeket - amiket július végéig a Szimpla kertben is megnézhetitek élőben -, mert a felhívásban láttam, hogy ez a feladat.

 

 - [[ Itt üzenjük: Zsófi, sikerült...! :) ]]

 

Tehát, amiket beküldök, azok 60×110 cm-es digitális festmények vászonra nyomva pop-art stílusban, különböző színek, illatok, gondolatok, emlékek, amelyeket más alkotók festményei, fotói inspirálták.

 

A címe: Modern Mesehősnők

 

...mert szeretnem őket egy más aspektusból nézni, rávilágítani a nem is olyan ártatlan lényükre, valamint felhívni mindenki figyelmét, hogy nem vagyunk királylányok, nem csak a szépség az egyetlen értékünk, az olcsóság és közönségesség, hanem az amit teszünk, amiért küzdünk, amiért fejlődünk, amiért valamerre tartunk...

 

Az idézetek a képeken az eredeti meséből valók pontosan, de talán ha kicsit más szemszögből nézzük most már így, akkor nem ugyanazt jelenti mint annak előtte.

 

Például mint Hófehérkénél... Én nem értek vele egyet,

 

...mert nem akarom, hogy az álmaim egy csapásra/harapásra valóra váljanak...én szeretnek végigmenni értük az úton!

 

A rendületlen, soha meg nem álló önfejlesztésre buzdítva készítem a képeimet, és nem csak szerelemből, hanem mert olyan szerencsés is vagyok, hogy ebből élek...

 

 

Laszlovszky Zsófia

 

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr524673096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása