Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Nagy októberi Rózsaszín Forradalom...

Nagy októberi Rózsaszín Forradalom...

2010. október 26. - Mocca

Ugyan két nagyonjóképű (sicc!) pasi írja e blogot, ennek ellenére úgy gondolom a legkevesebb, amit mi itt megtehetünk, ha rendszeresen hírt adunk a nők leggyakoribb daganatos megbetegedése, a mellrák elleni küzdelem különböző, prevenciót elősegítő kampányairól. Itt és itt már több alkalommal írtunk a témáról, ezért örültünk meg annak a levélnek, amit a mai napon kaptunk a Próbakő Communications-től és most teljes terjedelmében közzétesszük.

Október a mellrák elleni küzdelem hónapja, és egyben a korai felismerés fontosságának tudatosításáért harcoló kampányok ideje. A budapesti Lánchíd mellett olyan épületek borultak rózsaszín fényáradatba, mint a Sydney Operaház vagy az Empire State Building. Rákellenes szervezetek és civil összefogások kezdeményezéseire emberek milliói indulnak figyelemfelkeltő sétákra világszerte, hírességek és közszereplők adják nevüket a kampányokhoz bízva abban, hogy szavukat többen meghallják.

Évről évre azonban, egyre több vállalat is részt vállal a figyelemfelkeltésből. Eseményeket támogatnak, és különböző limitált kiadású, rózsaszín termékekkel állnak elő. A vállalatok rendszerint a promóciós termékek eladásából származó bevétel egy részével alapítványokat, rákkutató központokat és a prevenciót hirdető kampányokat támogatnak.

Az elcsépelt rózsaszín lufik, tollak és kitűzők után valóban hasznos, illetve ötletes termékekkel is találkozhatunk, amelyek mikor a kezünk ügyébe akadnak, emlékeztethetnek, hogy itt a havi önvizsgálat és az éves mammográfia ideje.

A rózsaszínségükkel meghökkentő termékek között találjuk például az Energizer limitált kiadású ceruzaelemeit, amelyeknek a mellrák elleni küzdelem védjegyévé vált kis rózsaszín szalag színét kölcsönözte a gyártó. Az Energizer Magyarország a kampány alkalmából piacra dobott különleges, rózsaszín elemek – valamint a helyes mellönvizsgálatot bemutató tájékoztató füzettel ellátott Wilkinson borotvák – forgalmazásából befolyó bevételéből az Egészség Hídja Összefogás Egyesületet támogatja. Az egyesület legfontosabb célja a korai felismerés és a rendszeres szűrésre járás fontosságának tudatosítása.

A nagy divatházaknál tapasztalatot szerzett olasz cipőtervező, Katia Lombardo összefogott a divatcikket kínáló my-wardrobe.com online kereskedőoldallal, és megalkotott egy elegáns, limitált szériás, babarózsaszín talpú magas sarkú cipőt, amelyek eladásából származó bevétel 20%-ával a brit Breakthrough Breast Cancer rákkutató alapítványt támogatja.

A leginkább a bokszfelszereléseiről ismert Everlast sportszergyártó rózsaszín bokszkesztyűivel támogatja a mellrák elleni harcot. A vállalat a rózsaszín kesztyűk, bandázsok és egyéb felszerelések eladása utáni bevétel egy részét a Breast Cancer Research Foundation klinikai kutatásokat támogató alapítványnak juttatja el.

A Gorenje többek között az Egyesült Királyságban, jótékonysági gálavacsorán bocsátott árverésre egy retró stílusú, fehérarany kis szalaggal díszített mesés rózsaszín hűtőgépet. A befolyt összeget az Europa Donna, európai mellrák ellenes szervezeteket tömörítő egyesülésnek ajánlották fel.

Az elérhető dizájnos bútorokat kínáló Design Within Reach amerikai bútorkereskedő hálózat neves bútorházak tervezőit kérte fel klasszikus, letisztult stílusú, rózsaszín székek megalkotására. A limitált kiadású, egyedi tervezésű székeket az eBay-en bocsátották árverésre, a befolyt összeget pedig a Susan G. Komen for the Cure alapítványnak utalták át.

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr362400887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása