Nálun sétálnak, Amerikában eltáncolják, Szingapúrban testre festenek, de minden egyes esetben az a lényeg, hogy felkeltsék a figyelmet a mellrák korai felfedezésének fontosságára. Az említett kezdeményezési formák sikeressége azon múlik, hogy mekkora tömegeket mozgatnak meg. Egy hatalmas séta sztárokkal, Egészség Hídja Összefogás, egy emberközeli, jókedvgeneráló tánc vagy egy látványos, tabudöntögető hirdetés sokat tehet annak érdekében, hogy egyre kevesebb nő legyen áldozata ennek a szörnyű betegségnek. A szingapúri Breast Cancer Foundation most meztelen nőkkel kampányol, jogos kérdést felvetve a testükre festett alakokkal: a megfelelő dolog megszállottja vagy? A hirdetést a DDB Worldwide szingapúri csapata készítette, az illusztrációért Andy Yang Soo Kit volt a felelős. A hajtás után meztelenkedés jön, ha valakit zavarna...
via: illusion 360