A konyhai eszközöket forgalmazó dán Eva márka 1949-ben vált igazán sikeressé, amikor bemutatták a nagyközönségnek a kettős funkcióval ellátott kiegészítőjüket, a lisztszóróval kombinált citrusfacsarót. Az eltelt évtizedekben pedig többször bebizonyították a világ számára, hogy letisztult dizájnnal megbolondított használati tárgyaikra érdemes odafigyelni.
A legtöbbünk számára egyébként valószínűleg az 1997-ben létrehozott kistestvér, az Eva Solo neve lehet a legismerősebb, amelyről mi is írtunk már korábban egy bemutatócikket.
Az 1977-ben útjára indított Eva Trio "almárka" kifejezetten a főzőedények, serpenyők, és porcelántárgyakra specializálódott. A közelmúltban egy infografikák hangulatát idéző, minimalista recepteket bemutató fotósorozattal próbálták a márkahűséget finomhangolni, ami szerintem meglehetősen jól sikerült. Az Eva Trio termékeit izgalmasan és kifinomultan bemutató képek elkészítésével Mikkel Jul Hvilshøj dán fotóművészt bízták meg, aki ízléses, elegáns és íncsiklandó formában valósította meg az elképzeléseket.
via: colossal