Az innovatív zenei és kommunikációs szolgáltatások okostelefonokra generált gyors fejlődésének következtében egyre nagyobb az igény a praktikus, jól megtervezett, egyben divatos kiegészítők iránt. Az elmúlt néhány évben a felhasználók érdeklődése - szinte robbanásszerűen - a divat-fejhallgatók irányába fordult. E trendérzékeny célcsoportot találta jó érzékkel telibe a stockholmi székhelyű Urbanista.
Tegnap elkezdett sorozatunkban a Kerouac és Joplin kedvenc kocsmáinak szivárványpárájából időnként elő-előbukkanó városáról San Francisco-ról elnevezett fülesüket a sorban ma az individualista zenerajongóknak szánt Paris követi.
Az Urbanista már a termékkínálat fejlesztési szakaszában is a sokszínűségre törekedett. Ennek érdekében na meg a a cég alapfilozófiája „We love personality and character„ jegyében úgy döntöttek, hogy különböző státuszban, egymástól jól elhatárolhatóan más területen dolgozó emberek véleményét kérik ki. A közös munkában ipari tervezők, Dj-k, birkózók, politikusok, művészek, és igen... bloggerek kreatív ötleteit várták. Az agytorna végeredménye a Paris fülhallgatóra is jellemző ”2in1” hozzáadott érték, azaz a magas funkcionalitással ötvözött szép, hangjegyre emlékeztető design, amely nem hivalkodó, de feltűnő, mint a francia divat. Egy ultra-könnyű fejhallgató csodálatos hangzással, beépített mikrofonnal és praktikus, zippes tokkal, széles körű kompatibilitással a legtöbb lejátszóval, telefonnal, iOS és Android készülékekkel. Minden zene őrültnek melegen ajánljuk :)