Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

A forgószél közepén

A forgószél közepén

2013. szeptember 23. - Darqo

lawrence malstaf01_resize.jpg

Ti gondolkodtatok már azon, hogy milyen élmény lehet egy forgószél közepén ülni? Engem a Twister című tornádós film óta foglalkoztat ez a kérdés, persze nem napi szinten, de olyan alkalmakkor, amikor ehhez az időjárási jelenséghez kapcsolható téma kerül elém, mindig eszembe jut.

 

Amikor megláttam Lawrence Malstaf belga művész Nemo Observatorium című installációjáról szóló képeket, majd a videót is, mérhetetlen irigység lett úrrá rajtam, mert ahogy majd ti is tapasztaljátok, az alkotás pont a fent írt kérdésre próbál választ adni az éppen aktuális kiállítás látogatói számára. Állítólag azokat, akik beülhetnek a különlegességbe, minden esetben megbabonázta az élmény, amit simán elhiszek. Vicces látni a videóban a nő csalódottságát, amikor a mesterséges hungarocell-forgószél megáll, én is így éreztem volna a helyében. Szerintem zseniális ötlet!

lawrence malstaf02_resize.jpg

via: mymodernmet

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr355526369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása