Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

A baglyok megmondják, hogy ki vagyok... - Garamvári Gábor

A baglyok megmondják, hogy ki vagyok... - Garamvári Gábor

2012. október 08. - Mocca

I was a little girl in her dream.jpg

Mai magyar művészünkkel kapcsolatban ismét zavarban vagyunk. No, távolról sem az átküldött portfólió minősége, sokkal inkább maga a jelentkezés ténye, ami meglepett bennünket. Amint az a posztba beválogatott fotókról is lejöhet [számunkra mindenképp], egy ízig-vérig profi fotósról van szó, vénába kódolt tehetséggel, melyhez makulátlan őszinteség párosul! Ráadásul kolléga is, hiszen írásai rendszeresen megjelennek, egyik nagykedvenc oldalunk a Kísérleti Adás oldalán...



Garamvári Gábor


Sziasztok!

 

2009-ben végeztem a MÚOSZ Bálint György Újságíró Akadémia fotóriporter szakán. 2008-tól a Bárka Színház fotósa vagyok. 2009-től a Spektrum külsős munkatársaként dolgozom. 2010-től szerkesztem a Kísérleti Adás című online magazint, mellette folyamatosan jelennek meg kulturális témájú képeim hazai lapokban. [HVG, Origo, Színház, Ellenfény, Kultúra.hu, Revizoronline...]



Fotós túrákat is vezetek, és utazási irodák részére készítek fotós és videós anyagokat.Ami most ebben érdekes, hogy különdíjas lettem a Magyar Fotográfia Háza és az Index pályázatán:
/ http://maimanohaz.blog.hu/2012/03/21/duna_nyitott_konyv_fotopalyazat_eredmenyhirdetes_ii /, de nem is ez a különleges benne, hanem az, hogy ezt egy mobiltelefonnal [amúgy is szeretem kreatív eszközként használni fotózásra a mobilt] készített anyagommal értem el.



 


Ha te is hasonlóan tehetséges magyar művész, designer, kreatív ember vagy, olvasd el a felhívásunkat és jelentkezz nálunk!


 

"A Dunának, mely múlt, jelen s jövendő". (sorozat) 2012. 02. 19.



A Duna a múlt, örökségünk, hagyományaink mik végigkísérik életünket, jelen, mi értelmet ad mindennapjainknak, és jövendő, mi biztosítja, hogy értékeink, a család, a barátság, a Duna mellett élő nemzetek kapcsolatai továbbéljenek. Ezen dolgok nagyon jól tetten érhetőek a mohácsi busójárás 1 hetében, egy újmohácsi busócsapat közösségében, akik életét négy éve követem a fotográfia eszközeivel.

duna.jpg



Trafó: korszakzáró esemény és buli



treafó.jpg



Fény 300-ért, pécsi perverziók

 

- "Vajon, ha mondjuk mostantól fotóművésznek hívom magam, akkor jobb lesz, vagy több leszek, vagy talán többeknek is kellek… De egyáltalán hogyan lesz valakiből fotóművész? Hiszen ilyen képzés nincs. Lehet, hogy az emberek nagy tömege kinevez valakit? Vagy egész egyszerűen kinevezem magamat? Vagy csak kimegyek az utcára és csinálok pár értelmezhetetlen képet. Aztán utólag belemagyarázok valamit. Esetleg már előre, bár erről ugye senki sem tud, tehát akkor ráérek utólag. Szóval nem jutottam döntésre. De mindegy is, így elmentem és tudatmódosító szerek hatása alatt kattintgattam Pécsen..."



pécsi perverziók.jpg



Bódvalenke a freskófalu



 - "Egész egyerűen nem ezért a képért mentem oda. De ez szerintem rögtön látszik rajta. Főképp, ha kijelentem, hogy azért mentünk, mert ebben a faluban a cigány művészek által a házak falára festett freskókat szerettünk volna megnézni és a helyiekkel beszélgetni arról, hogy hogyan viszonyulnak hozzájuk… Aztán belecsöppentünk a mélyszegénységbe , aztán ebből nem is tudtunk kikászálódni…"



bodvalenke.jpg



Budapest (esten kívüliség)



esten kívüliség.jpg



A Vágy Villamosa / A Streetcar Named Desire



a vágy villamosa.jpg



Portré: Kálid Artúr színművész



káild.jpg



Történetek szülővárosomból, Series Nr.01. Mennybemenetelem napja, avagy forgalom elől lezárt terület, az átjárás tilos



Mennybemenetelem napja.jpg



Az utolsó aranygomb / The Last Gold Button



Az utolsó aranygomb.jpg



A makk 7-es és a fröccs



A makk 7-es és a fröccs.jpg

 

 

Garamvári Gábor



gg.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr614826722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása