Biztos van olyan ember, akit nem cuppant be a bubifólia pukkantgatása, bár én még nem találkoztam eggyel sem. Én is azon közé tartozom, akiket képes hosszú-hosszú percekre lefoglalni ez az olcsó játék, de azon még sohasem gondolkodtam, hogy a csomagoláson és durrogtatáson kívül más funkciója is lehet. Egészen idáig.
A spanyol Lo Siento nevű apró, grafikai-és ipari formatervezéssel foglalkozó designcég velem ellentétben többet foglalkozott a témával és a lehetőségekkel, a végeredmény pedig egy zseniálisan egyszerű tipográfiai megoldás lett. Fecskendezz színes vizet a buborékokba!
A japán +81 nevű, grafikai designnal, művészetekkel, divattal foglalkozó tematikus magazin le is csapott az ötletre, mert tavaly nyári számában („Next Creativity” címmel) új és innovatív megoldások felkutatását és bemutatását tűzték ki célul. A bubibetűk a magazin címlapján és hátoldalán szerepeltek egy-egy fotó erejéig.
via: designboom