Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Grafikus, aki táskákat készít – Varga Zsófia

Grafikus, aki táskákat készít – Varga Zsófia

2011. december 19. - Darqo

Táskákkal álmodó magyar tehetségről korábban már írtunk, most pedig újra előkapjuk a témát, mert Varga Zsófia művei szerintünk mindenképpen megérdemlik a figyelmet. Zsófi, aki korábban grafikát tanult az Eszterházy Károly Főiskolán, eredetei végzettségét nem tudja és nem is akarja meghazudtolni, és milyen jól teszi! Így az édesanyjától tanult fortélyokat sokkal hatékonyabban tudja a téma szolgálatába állítani, a mintavilágot pedig egyedivé formálni.

 

Zsófi így ír magáról:

Nevem Varga Zsófia. Gyerekkorom óta imádok alkotni. Az Eszterházy Károly Főiskolán végeztem, rajz-vizuális kommunikáció szakon. A főiskolás évek alatt vált számomra egyértelművé, hogy az alkotás öröme nélkülözhetetlen része az életemnek. Sok mindennel kísérletezgettem, többféle technikát kipróbáltam, végül a grafika mellett tettem le voksomat. A formák és vonalak bűvkörébe kerültem.

A varrás mindig is része volt az életemnek, édesanyám rengeteget varrt, és én sok év alatt, szép lassan ellestem tőle a fortélyokat. Kezdetben ruhákon végeztem kisebb-nagyobb átalakításokat, egyszerűbb ruhadarabokat készítettem magamnak, majd később barátoknak és ismerősöknek.

Városi bicajosként, állandó problémám volt a „milyen táskát vigyek?” kérdés megoldása. Ez ösztönzött az első „VeZso” fantázianevű táskám elkészítéséhez, mely övbe bújtathatós kistáska volt. A műbőr adott volt, mert strapabíró, és nagyon hálás dolog ezzel az anyaggal dolgozni. Az első pár táska után rájöttem, hogy a grafika iránti rajongásom, akarva-akaratlanul is visszaköszön a végeredményen. Aztán az övtáskák mellett elkezdtem nagyobb válltáskákat is készíteni, és végül célul tűztem ki, hogy minden egyes darab tükrözni fogja az én egyéni művészi látásmódomat. Azt szeretném, ha „képként” funkcionálnak. Játék a színekkel, sziluettekkel, formákkal, vonalakkal, gyöngyökkel, 2 és 3 dimenzióval. Szeretnék létrehozni valami olyat, ami mindenkiben más és más hangulatot ébreszt, elgondolkodtatja az embereket, felidéz egy emléket, egy érzést vagy csak egyszerűen jól esik ránézni, még ha csak 1-2 percre is.

 

Zsófi táskáit itt tudod beszerezni.

 


Ha te is hasonlóan tehetséges magyar művész vagy, olvasd el a felhívásunkat és jelentkezz nálunk!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr823419024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása