Az átlagember életének 85-90 százalékát zárt térben, leginkább a saját négy fal között tölti. Ebből nagyjából 30 százalék ágyban, párnák között alvással, míg életmódtól és egyéb személyes tényezőktől függően a nagy földi kaland 12-16 százaléka bizony a konyhában telik el. Gondolom, nem vagyok egyedül azzal a véleménnyel, közel sem mindegy milyen körülmények, illetve használati tárgyak vagy akár apró és egyszerű konyhai kiegészítők között éljük meg nap mint nap ezt a tekintélyes időmennyiséget.
Alig két hónapja e témával kapcsolatban szót ejtettünk már az ezen a területen Európában mindenképpen az egyik piacvezetőnek számító impozáns, high-tech Eva Solo kreációkról, most kizárólag egy konkrét szegmensre,
mégpedig a szívemnek oly kedves borfogyasztásra, konkrétan az igényes borkultúra elengedhetetlen kiegészítőire fókuszálva, itt egy másik, természetesen skandináv cég a MENU Design hasonló, letisztult, IF valamint Red Dot díjjal is elismert innovációja.
via: menu.as