A Wineinnovation maroknyi kreatív csapatának jóvoltából, igaz egyelőre csak hongkongi és nagy-britanniai szesztestvéreinknek adatik meg a lehetőség, de vélhetően nem lövök nagyon mellé, ha megjósolom, a különböző csatornákon keresztül hamarosan világszinten is elterjed a találóan The Tulip névre keresztelt különlegesség, ami nem más, mint egy egyadagos előretöltött pohár bor.
A borokat szerető és értő fogyasztók tábora azonban meglehetősen kényes ám, megvezetni őket bármiféle silány nedűvel nem könnyű és valójában ez senkinek sem áll érdekében. A Tulip innovációja megelőzendő a „bortrollok” fanyalgását mind a csomagolásra, mind pedig az ital minőségére odafigyel. Az egyadagos poharakat a szabadalmaztatott úgynevezett "peal-off" fólia zárja le, aminek köszönhetően minőségromlás nélkül akár egy évig is tárolhatóak az amúgy első osztályú olasz chardonnay, rosé, sauvignon blanc és merlot borokkal előtöltött poharak.
A klasszikus palackozott boroknak a Tulip véleményem szerint soha nem lesz komoly konkurenciája, az ötlet ennek ellenére zseniális a kivitelezés meg egészen egyszerűen gusztusos…
via: packaging uqam