Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Egy laza pingpong meccs ebéd közben?

Egy laza pingpong meccs ebéd közben?

2018. július 04. - Darqo

pingpong01.jpg

Mikiya Kobayashi designer tervezte a képeken látható bútorkollekciót a Masterwal japán bútorgyártó óriásvállalat számára. A sorozat fő attrakciója az étkező-és pingpong asztal kombináció. Ha azon gondolkodtok, hogy vajon milyen vásárlóközönséget céloztak meg ezzel a bútordarabbal, akkor a rövid és büszke válaszom, hogy fogalmam sincs, de én biztosan közéjük tartozom!

Egyrészt a pingpong az egyik kedvenc sportom, másrészt a hasamat is szeretem, a helytakarékosság pedig fontos szempont az új bútorok vásárlásánál. Valószínűleg az én szegénységi bizonyítványom, de még soha nem néztem úgy az étkezőasztalokra, hogy azok tökéletes eszközként funkcionálhatnak a pingpong iránt érzett szeretetem kiélésében, de a fotókat nézegetve olyan egyértelműnek tűnik ez a társítás.

Eredetileg a diófából készített székek (fantázianevük: UC1, UC2, UC3) láttak napvilágot az együttműködésben, majd különböző méretű padokkal (UC6) bővítették a portfóliót, majd végül a bőr "hálóval" és fa ütőkkel megfűszerezett pingpongasztal következett (UA1), amely szerintem a kvintesszenciája a sorozatnak, bár a cég a bőr háttámlával ellátott UC3 széket tartja a legfontosabb elemnek.

Fotók: Yosuke Owashi ©

pingpong02.jpg

pingpong03.jpg

pingpong04.jpg

pingpong05.jpg

pingpong06.jpg

pingpong07.jpg

pingpong08.jpg

via: designboom

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr8413195598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása