Két hónap híján 3 éve "száraz" vagyok, vagyis semmilyen alkoholt nem ittam és baromira nem hiányzik, még ünnepek vagy bulik alkalmával sem. Mondjuk előtte sem voltam nagy ivó, de azért a bulikákon én sem vetettem meg a lerészegedés lehetőségét. Ebből kiindulva furcsa lehet, hogy pont egy borforgalmazó cég új termékére hívom fel a figyelmeteket, de a csomagolás ötletességét emelném ki inkább az üvegek tartalma helyett.
Olvasgatni alkohol nélkül is jó, de ha már iszol, miért ne kulturálódnál, valószínűleg valami hasonló járhatott a Reverse Innovation design cég munkatársainak a fejében, amikor a Matteo Correggia olasz borászat felkérésére kitalálták a Librottiglia bormárkát, amelynek címkéje minden esetben egy-egy novellát rejt magában.
Három kortárs olasz írót választottak ki a projektben való részvételre, akik három rövidke történetet írtak a 375 ml-es palackokhoz, tehát körülbelül két pohár borocskát fogyaszthatsz el, miközben a novellákat olvasod.
Danilo Zanelli újságíró "L’omicidio" (A gyilkos) című története, ami egy humorral fűszerezett misztikus krimi, a Roero Arneis fantázianevű fehérborhoz jár.
Patrizia Laquidara énekes, író "La Rana nella Pancia" (Béka a pocakban) című története, ami egy izgalmas mese, az Anthos fantázianevű vörösborhoz jár.
Regina Marques Nadaes kulturális producer, író "Ti amo. Dimenticami" (Szeretlek. Felejts el!) című története, ami egy életet megváltoztató szerelemről szól, a Roero fantázianevű vörösborhoz jár.
Ha szeretnél vásárolni a limitált kiadású borokból, ide érdemes kattintani.
via: colossal