Caio Andrade, Rafael Ochoa és Linn Livijn Wexell a tanulásban új alternatívát nyújtó svédországi Hyper Island kreatívgyárban találkoztak össze, barátságuk és együttműködésük gyümölcseként pedig egy elgondolkodtató projektet indítottak útjára, amelynek lényege, hogy bemutassák, nincs mindenre mobilalkalmazás.
Az alkotók az almás termékekhez használható áruház jellegzetes logóját és feliratát használták, bár ugye a portfóliót lehetne a másik kettővel is gyarapítani. Ebből készítettek letölthető, kényelmesebbek számára megvásárolható matricákat, amit olyan dolgokra kezdtek felragasztgatni az utcán, ami nem a kütyüinkhez használható letölthető/megvásárolható élményeket adhat a számunkra. A Not on App Store projekttel arra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy az életben a legfontosabb dolgokra nincsen applikációk...
Itt hívnám fel a figyelmet a mesterhármas másik projektjére, amelyben hasonló, matricás elven működnek a dolgok, csak a „hirdetés átugrása” feliratot ragasztgatják rá a köztéri reklámokra.
via: colossal