Hogy milyen egy jó önpromóció? Sokan és sokféleképpen keresik a tökéletes választ, Jens Lennartsson svéd utazási-és életmód fotós például úgy gondolta, hogy akciófigurákat fog legyártatni magáról. Az epikus projekt 2012 júniusában indult és idén októberben kerültek kiküldésre az első figurák. Nem tisztem eldönteni, hogy a legtökéletesebb ötletről van-e szó vagy sem, mindenesetre figyelemfelkeltő és vicces a megközelítés.
A Malmö és Koppenhága között ingázó művész 400 darab kis GI Jens figurájának (és a dobozba rejtett portfóliónak) célja, hogy egyedi módon hívja fel a figyelmét a potenciális ügyfeleknek, amit valószínűleg sikerül is elérnie Lennartssonnak. Ha magamból indulok ki, miközben mások vérrel verejtékkel és leginkább rengeteg pénzből előállított profi anyagát nyálaznám át, amikor meglátnám, egyből rákérdeznék, hogy mi ez a kis izé?
via: mymodernmet