Volt valaha is szükséged egy rámpára a csomagoknak, vagy mondjuk a bringának? Esetleg menedékre egy hirtelen felhőszakadás elől? Vagy szimplán egy seggnyi helyre, hogy ülve köthesd meg a cipőd? Az IBM úgy véli, a városi élet szörnyen kényelmetlen, ergo a köztereket eleve úgy kellene tervezni, ha erre egyéb okok miatt nincs lehetőség, akkor oly módon átalakítani, hogy a benne élő polgárok igényeit mindenkor szem előtt tartsák.
A cég ennek érdekében 2010-ben létrehozta a Smarter Cities Challenge elnevezésű projektet, melynek részeként az Ogilvy & Mather francia irodájával együttműködve indított kampányban a kültéri hirdetések hasznos kényelmi funkcióval ellátott tereptárgyak is egyben. A cél egészen hétköznapi: ösztönözni a környezetükért felelősséget érző, előrelátó polgárokat, nem utolsó sorban a helyi vezetőket annak megfontolására, hogyan lehetne a város élhetőbb, "okosabb", egyszerűen jobb…