A THEO az optikai szakma kócos fenegyereke. A Wim Somers és Patrick Hoet által 1989-ben alapított brand, mely tulajdonképpen egy anagramma [házifel: kitalálni miből-hogyan] ma már világszerte jól csengő név. A két exlátszerész „a világ legönfejűbb márkájaként” definiált cégükkel, kitartóan ragaszkodva a kavics egyszerű, ám annál fülbemászóbb szlogenhez „ Theo szeret téged”, masszív behódolásra kényszerítette a szemüveg-fogyasztó társadalom innovatív, merészebb formákra nyitottabb részét…
Az ötven országban 1500 viszonteladóval rendelkező cég limitált példányszámú darabjai tervezésekor előszeretettel paktál le menő divattervezőkkel (Tim Van Steenbergen kollekció), de a THEO darabok gyakran köszönnek vissza filmekben (Sex and the city – Kim Catrall) vagy popsztárok (Rihanna, Kate Perry, George Michael és nem meglepő módon Elton John) arcáról. Legismertebb alattvalójuk, azonban mégsem ebből a közegből jön...
mer'hogy Bill Gates az kicsit mindig más…