Még 97’-ben, a kontinens talán legtitokzatosabb underground közegében talált egymásra a három húszas évei vége felé járó koppenhágai srác, Henrik Ørgreen, Gregers Fastrup és Tobias Wandrup. A mindennapi életüket meghatározó szubkulturális identitás - az utcai kultúra, művészetek és dizájn iránti rajongás, extrém sportok, a konvenciók semmibe vétele - adta az ötletet, hogy megalapítsák az Ørgreen-t…
…ami a kezdeti döcögős egy-két évet követően hihetetlen ívet húzva, az eltelt másfél évtized alatt az egyik legmenőbb boutique márkává nőtte ki magát, a világ negyven országában van jelen. Sikerük esszenciája a mix & match színek, a kompromisszumoktól mentes minőség és a dán-dizájn gyökerek egyedülálló kombinációjában rejlik. A szemüveg-ipar Picasso-ja. A szakma aposztrofálja így az Ørgreen-t, nem érdemtelenül…
lelőhely: Orange Optika