Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Gyerekek, az egész világ eladó! - Vadócz Balázs

Gyerekek, az egész világ eladó! - Vadócz Balázs

2012. október 15. - Mocca

000.jpg

Ebben ez a legszebb, de legizgalmasabb is. Kibontasz egy a magyART-ra beérkezett mailt, végigfutod az esetek döntő többségében - mint utóbb szinte mindig kiderül -, szerényre megfogalmazott néhány sort, majd kattintasz a mellékelt linkre. Aztán a szájad marad tátva magától, csak úgy… a látottaktól! Meg ismét, és ismét… és ismét, és nem először, meg nem is utoljára a felismeréstől,  hiszen újra ott az orrod előtt a bizonyíték: a színskála két szélső értéke közötti kurvanagy szivárványpacában - nyilván tehetségtől függően -, de kódolva van mindenki sikere! Csak tudni kell játszani a pipettával…



Vadócz Balázs - tetováló, tervező, gondolkodó



Megrögzött rajzoló vagyok, és ebből a gyermekbetegségből nem tudok kinőni.20 évesen még készültem a Képzőművészeti Egyetemre (akkor még főiskola), de az élet úgy hozta, hogy a tanulmányaim folytatása helyett a munkát választottam. 1998-ban kezdtem meg a tetováló pályafutásomat a Yakuza Tattoo-ban, Szele Andor barátom beajánlásának köszönhetően. Azóta hol messzebb, hol közelebb kerültem a szalonokhoz, de a tetoválást nem hagytam abba, csak kis megszakításokkal, és ezeknek a pauzáknak mindig oka volt.



Leginkább az, hogy szükségem van a tanulásra, az önképzésre. Jelenleg a Moholy- Nagy Művészeti Egyetem Tervezőgrafikus szakának vagyok a hallgatója. De vissza a tetoválás világába. Nincs preferált stílus, ami mellett letettem a voksomat, ettől függetlenül a japán fametszetek világa nagy hatással van a munkáimra. Kivételt nem teszek a megvalósítandó ötletek között, jöhet bármi. Eddigi szalonok ahol dolgoztam: Yakuza Tattoo, Renaissance Tattoo, Loco-motive Tattoo. Jelenleg a Tattoo Mágusban találtok meg. [mashculture]

 


Ha te is hasonlóan tehetséges magyar művész, designer, kreatív ember vagy, olvasd el a felhívásunkat és jelentkezz nálunk!


 

My Teachers



my teachers.jpg



Monogram Transformation


Monogram Transformation.jpg



Extra Vodka



extra vodka.jpg



TUS



tus.jpg



Jazz All Stairs



Jazz All Stars.jpg



sketches



sketches.jpg



Atmosphere - Experimentális tipográfia



atmospher_vegleges Experimentális tipográfia res.jpg



5 illusztráció, Békés Pál: Bélyeggyűjtemény című munkájához.-  Pál Békés: Stamp collection [http://www.mek.iif.hu/porta/szint/human/szepirod/modern/bekesp/belyeg.hun]



illustration.jpg



Vadócz Balázs


Vadócz-Balázs.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr234849825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása