Blogger barátok

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Hogy a faladra tutira egyedülálló kerüljön. - PimpMyWall

2012. szeptember 20. - Mocca

kirowsky office 02_resize.jpg

Korábban több alkalommal surrantunk már be olyan - kizárólag határon túli - kreatív műhelyek falai közé, ahol a kétségtelenül komoly szellemi teljesítményt igénylő, ergo üdítően bolond emberek tesznek kísérletet nap mint nap a világ megváltásra. Most megtettük ugyanezt itthon is…

A virtuális túrában ez alkalommal Alvégi Lóci, Eke Tomi és Varga Lívi nyomait követtük. Az eredeti végzettségüket tekintve építész trió, így hárman PimpMyWall - a nem véletlenül mellékelt projekt leírások is ezt bizonyítják - szerethetően őrült csapata.

Mottójuk, illetve alábbi munkáik láttán, azonban gyorsan mellé kell tennünk, párját ritkítóan profik is!

„Csapatunk, a PimpMyWall védjegye, hogy Mi mindig egyediben utazunk, legyen szó falfestésről, falmatricáról vagy installációról. A Hely szelleméből és a Te személyiségedből nyerjük az inspirációt, hogy a faladra, tutira egyedülálló kerüljön.

Módszerünk lényege a körültekintő, profi tervezési folyamat, melynek része a Veled és a térrel való megismerkedés és a tervek akár több lépcsőben történő egyeztetése. Előre figyelmeztetünk, hogy a "tradicionális" faldekoráció technikái (falmatrica, falfestés, stencil) mellett nagyon szeretünk új dolgokkal is kísérletezni.

Jimmy - Blokk – Keith

- Végre pimpeltünk a nekünk otthont adó Blokkban is! A Nappali fő falával tiszteltek meg minket, ami az itt gyakran fellépő zenekarok díszleteként is szolgál. A két rock legenda Jimi és Keith kapcsolódik épp egymás hullámára.

Audrey

- Végül pöttyös Audrey-t választották, na őt mi is nagyon szeretjük!

Moulin Rouge

- Dóri bauhausos lakása, a baromi menő színes körablakkal, nagyon inspiráló volt. A nappalija és étkezőjének közös falán készitettük ezt a báli forgatagot, melyek mindegyike Henri de Toulouse-Lautrec festményének vagy litográfiájának egy kiemelt alakja. Dórinál mindig tömeg van...

Moulin Rouge 01_resize.jpg

Moulin Rouge 02_resize.jpg

hálózat – GTS

- A GTS Datanetet megszálltuk és biztonsági kamerák össztűzében “bekábeleztük” a helyet. Artistákat megszégyenítő légimutatványok árán felvarázsoltuk a grafikát, ami a végére összeállt a cég profilját jelképező alkotássá.

gts 02_resize.jpg

gts 01_resize.jpg

Melon FX – Monoscope

- A Melon FX menő utómunka stúdió, izgalmas belső terű irodával. Ezt dobtuk fel néhány faldekorációval: monoszkópból kirobbanó színcsíkokból helyenként kinövő helykínáló Bubóval, fotózás közben fellibbenő szoknyájú Marylinnel, egymást filmező kamerákkal, egy filmes montázzsal az ebédlőben, és a híres Muybridge fotósorozattal a recinél.

fotók: Officespotting

melone 01_resize.jpg

melone 02_resize.jpg

Artvertising

- A hálózati felépítésük koncepcióját használva készítettünk nekik egy cérnagrafikát. Reméljük a mi 800 szögünktől még pimpebb lett az ügynökség...

Artvertising 01_resize.jpg

Artvertising 02_resize.jpg

Artvertising 03_resize.jpg

Artvertising 04_resize.jpg

Casati Hotel

- A régi Pest hotel átalakult, így az új "butik hotelbe" mi is felvarázsoltunk egy-két falfestményt, ajtónyi matricákat valamint folyosónyi városképeket. Beköltöztettünk pár funky állatot, kedves századfordulós őrülteket illetve Pestet és Budát kicsit átértelmezve.

Casati Hotel_resize.jpg

Casati Hotel 03_resize.jpg

Casati Hotel 04_resize.jpg

Casati Hotel 02_resize.jpg

Casati Hotel 01_resize.jpg

Kirowski iroda

- Kirowski-éknál csak, mint az ötletek csiszolói és megvalósítói dolgoztunk. Az egyik grafikát teljes mértékben mi terveztük, találd ki melyik az! Szeretik az új irodájukat, a festéseink miatt is, az ott eltöltött harmadik hét végére már mi is otthon éreztük magunkat...

fotók: Officespotting

kirowsky office 06_resize.jpg

kirowsky office 05_resize.jpg

kirowsky office 04_resize.jpg

kirowsky office_resize.jpg

kirowsky office 02_resize.jpg

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.