Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Állatokká csavart drótvállfák

Állatokká csavart drótvállfák

2012. szeptember 11. - Darqo

Bár nyilvánvaló volt korábban is, igazából csak most bizonyosodtam meg arról, hogy David Mach munkásságára élénkebben is érdemes odafigyelni. Gyufaszálakból készült szobraiért ugyan lelkesedtünk, de nem ástuk bele jobban magunkat a skót művész portfóliójába. Ejnye-bejnye; de hát jobb később, mint soha!

 

A napokban egy másik, folyamatban lévő, drótvállfa-újrahasznosító projektjében készített új alkotásaival szembesültem, a tigrissel és a gepárddal, és azonnal tudtam, hogy ezt mindenképpen a drága szemeitek elé kell tárnom! A két gyönyörűség hamarosan a genfi Opera Galériában lesz látható.

 

Részletezni talán nem kell, hogy hogyan csinálja az állatokat, popkulturális ikonokat, vallással átitatott szobrokat, ügyes és kész! Miután már jómagam is próbálkoztam a drótvállfák formázgatásával, pontosan tudom, hogy David Mach milyen brutálisan nehéz dolgot művel...minden tiszteletem az övé!

via: colossal

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr304754519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása