Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Művész, aki nem érzi magát művésznek – Füle Viktória

Művész, aki nem érzi magát művésznek – Füle Viktória

2012. augusztus 10. - Darqo

Füle Viktória diplomája szerint grafikus, de egyelőre még úgy érzi, hogy nem ért el annyit a szakmában, hogy művésznek nevezhesse magát. Mi reménykedünk abban, hogy ez az érzet idővel változni, halványulni és a pozitív felfogás irányába fog változni! A 23 éves lány részletgazdag grafikái a szembesülés pillanatában megfogtak minket, nem is kicsit, ezért ma Viki és az ő grafikái a főszereplők a magyART-ban.

 

Füle Viktória

 

Egészen kicsi korom óta rajzolok. Már óvodás koromban feltűnt, hogy az átlagnál jobban érdeklődöm a rajzolás/festés iránt. 17 éves koromig csak hobbiból rajzoltam, a gimnázium 11. osztályában határoztam el, hogy ezzel szeretnék foglalkozni. Indultam országos versenyeken (Helikon napok, itt ezüst minősítést kaptam, az I. Országos Középiskolás Képzőművészeti Diáktárlaton pedig megosztott 1. helyen végeztem), majd érettségi után sikeresen felvételiztem Szombathelyre, és 3 év alatt meg is szereztem a diplomámat. 1 évig OKJ-s képzésen vettem részt, animációs film készítést tanultam, és a jövőben is nagyon szívesen foglalkoznék rajzfilmkészítéssel.

Jelenleg a grafika jobban foglalkoztat, mint a festés, de időnként az ecset és a paletta is előkerül. Kedvenc technikám a tűfilc és tus együttes használata. Gyakran használok népi motívumokat. Jelenleg művészettörténetet tanulok, mert fontosnak érzem, hogy a gyakorlati alkotás mögött megfelelő elméleti háttér legyen.

 


Ha te is hasonlóan tehetséges magyar művész, kreatív ember vagy, olvasd el a felhívásunkat és jelentkezz nálunk!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr14700522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása