Jó áron kínálunk egy minőségi terméket, mégsem úgy fogy, ahogy szeretnénk? Kétségbeesve keressük a fenntartható versenyelőny titkát, merthogy túl sok a versenytárs? Felismerve a kihívást, mindössze egy dolgunk van; márkánkat kőkeményen meg kell "dolgoztatnunk"...
A tudatos márkaépítés egyik legfontosabb lépése manapság a megfelelő tervezés, a vállalat arculatának megfelelő kialakítása, figyelembe véve az éppen aktuális vizuális trendeket, vagy éppen tudatosan figyelmen kívül hagyva azokat. A tervezés akkor eredményes igazán, ha tükrözi a cég mentalitását. [Peter Cheverton: A Márkaimázs felépítése]
E folyamat első, és talán legfontosabb fázisa, egy ütős logó kitalálása.
A Stocklogos oldalán a minap találtam rá egy érdekes, nevezzük infógrafikára, melyben 20 emblematikus márka fejlődését mutatja be, ízelítőt adva a lehetséges jövőbeni arculatokból is.
és a fejlődésből kikalkulált jövő...