Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Vinkó Leó ösztönből fest

Vinkó Leó ösztönből fest

2012. május 04. - Darqo

Vinkó Leó nem maga keresett meg minket. Mint már többször előfordult korábbi magyARTosokkal kapcsolatban is, egyik kedves barátja ajánlotta számunkra a művész alkotásait, mi pedig ránézve a portfólióra, egyértelműen a szerelem jeleit érzékeltük magunkon. Az 1987-ben Kiskunhalason született fiatal tehetség a képzőművészeti ágak közül a festészetben találta meg a kiteljesedést, ez az, amiben a legkönnyebben ki tudja fejezni saját, egyediségre törekvő stílusát. Ráeszméléshez, hogy márisittahétvége, most az ő műveit hoztuk.

 

Vinkó Leó így ír magáról az oldalán:

 

A festészettel hatéves koromban kezdtem ismerkedni. Az általános iskolai rajztanárom fedezte fel a művészetek, a festészet iránti komoly érdeklődésemet, tehetségemet. Több iskolai valamint területi rajz- és festőversenyen szerepeltem eredményesen. Az általános iskola elvégzése után sikeresen felvételiztem a Jelky András Művészeti Szakközépiskola keramikus tagozatára, ahol megismerkedtem a művészeti elvárások követelményrendszerével, és nem utolsósorban keramikus szakképzettséget szereztem. 2012-ben a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Karán rajz szakos tanári diplomát szereztem, szeptembertől a mesterképzés keretében folytatom ismereteim, tudásom bővítését.

 

A képeim saját világomat tükrözik, ösztönből festek, rajtuk az egyszerű hétköznapi jelenetek és természeti motívumok mellett elvontabb, filozofikusabb gondolatok is megjelennek.

 


Ha te is hasonlóan tehetséges magyar művész, kreatív ember vagy, olvasd el a felhívásunkat és jelentkezz nálunk!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr154476423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása