Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Annaságok - P. Horváth Anna formatervező iparművész, meg anyuka...

Annaságok - P. Horváth Anna formatervező iparművész, meg anyuka...

2012. március 09. - Mocca

0000.jpg

Nem tudom legális -e a szeretet érzése egy olyan ember iránt, akit személyesen nem is ismerünk? Aki hét hónappal ezelőtt alig három sorban jelezte felénk, hogy van, és bizony ő is egy icipici csodagyáros, és fél év elteltével csak ma reggel tudtam besurranni a birodalmába? Fúúú..! Asszem ez komoly, mégis annyira jóleső dilemma! Mert a választ én már tudom..., hiszen órák óta mást sem teszek, csak tátott szájjal bámulom a munkáiról, a családjáról, az életéről készült fotókat, meg legalább ekkora élvezettel falom a szavait...!

Anna 2010 karácsonya előtt egy teljesen új életet kezdett, amikor családjával egy egészen más világba csöppenve Svájcba költözött. Azóta főállású anyaként ott neveli a lurkókat, főz, mos, takarít, és szabadidejében már ott készülnek tovább az Annaságok... :)

 

P. Horváth Anna vagyok, 2 gyermek édesanyja, feleség és formatervező. Amióta az eszemet tudom, mindig is tárgyakat készítettem... most szeretném ezeket meg is mutatni. Nincs két egyforma köztük, ahogy nekem sincs két egyforma napom... hol kiegyensúlyozott, és nyugodt vagyok, harmóniában vagyok a gyermekeimmel, a családommal, és ezért készítek valamit, hol épp a falnak mennék idegességemben, vagy éppen reménytelenül rosszkedvű vagyok, keresztben lenyelnék bárkit, aki a közelembe kerül, és ezért a tárgyalkotásba menekülök... Hol ilyen vagyok, hol olyan. Bámulatosan tudom változtatni az alakomat... :)

 

gyerekjáték, lakásdekoráció, bútortervezés... és minden, ami eszembe jut... :)

 


Ha te is hasonlóan tehetséges, kreatív emberke vagy, olvasd el a felhívásunkat és jelentkezz nálunk!


 

Svejci Mese

 

hinta

 

függöny helyett

 

játszópárna

 

 

krumplik

 

lámpabúra

 

medálok

 

zoknikígyó

 

spárgából kötve

 

P. Horváth Anna - Annaságok - Svejci Mesék

 

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr684299974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása