Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Azt festem le, ami a fejemben van - Wittmann Blanka

Azt festem le, ami a fejemben van - Wittmann Blanka

2011. november 25. - Mocca

000.png

A zemberes „forradalmi” kokik meg sallerek hangzatos, ám annál idiótább, szerencsére eddig csak verbális csattanásai általában erőtlenül szoktak privát enyészettarsolyomba aláhullva kimúlni. Ám most esélyes, hogy azokat testközeli élményekben is „something real” megtapasztaljam. Két dolog miatt is. Egy: alkalmanként gyógyszer tovagurul, ilyenkor pedig képtelen vagyok - minden ígéretem ellenére - nem vitriolosan megfogalmazni a véleményemet bizonyos dolgokról. Kettő: a magyART ma bemutatásra kerülő delikvensét gátlástalanul megplagizálom. Mentségemre legyen szólva, annyira intellektuálisan vicces szövegekről, oly egyszerű és mégis nagyszerű munkákról van szó, melyek mellett nem mehetek el szó nélkül. Tegnap színekkel próbáltam némi vidámságot csempészni ebbe a – szerintünk továbbra is depi – szürkeségbe, most szó és kép együtt próbál mosolyt csalni az arcokra: Wittmann Blanka

Önmenedzselésben sosem voltam a toppon így egy darabig eltartott mire összeszedtem magam, hogy beküldjek néhány képet és továbbra sem tudom milyen kritériumok alapján dől el, hogy mi jelenik meg s mi nem, így csak inkább ilyen piffpuff módon elküldöm a festményeim csatolt fájlként és a blogom címét.

Ha valami önéletrajzra vagy öndefinícióra lenne szükség:

- Wittmann Blanka Hedvig

- 1987 március - Budapest

- Nem tanultam és nem tanulok se képzőn, se iparon

- volt két kisebb kiállításom

- azt festem le ami a fejemben van, meglehetősen keveset szoktam gondolkozni azon,hogy van-e dolognak értelme vagy mondandója

- a rossz képeket megsemmisítem, a jókat megveszik, a legjobbakat édesanyám lenyúlja.

Régebben (1 éve) leginkább az állatok és a királylányok érdekeltek, mostanság az instant fényképezőgépek. Konkrét címük nincs, de elég könnyen beazonosíthatóak: régebbiek: repülő tyúk, undok királylány, iphone-t nyomkodó királylány, körmöt lakkozó csaj, piroska, félpucér szeplős tinédzser és egy makimajom. A majom tulajdonképpen egy karcsú lóri és már csak 2500 él belőle, de ez mellékes információ. A képhez tartozó sztori szerint dollármilliomos és szeret bridzselni.

 


Ha te is hasonlóan tehetséges magyar művész vagy, olvasd el a felhívásunkat és jelentkezz nálunk!


 

Balcsi

balcsi.jpg

Zombilány

zombi.png

Kérsz bele cukrot?

tea.jpg

Tyutyu álma

Egészséges életmód című interjúsorozatunk első alanya a fülöpházai baromfitelep 71453-as számú tojója vagy ahogy a lányok hívják: Tyutyu.  Kérdésünkre Tyutyu elmondta, szívesebben fogyasztana megbízható gazdaságból származó bio-magot, de sajnos a munkahelyén erre nincs lehetőség. Idő és hely hiányában csak éjjel álmában tud sportolni, ekkor azonban akár 10-15 kilométert is repül. Igaz, fogyni nem szeretne, hisz a telepen azt rebesgetik, hogy a legkövérebb tyúkokat előléptetik.

tyutyu.jpg

Pomogácsok

Ímhol az első megrendelésre festett képem. Pomogács egy és pomogács kettő kétkedve figyelik az építőmunkásként dolgozó rágcsáló ténykedését, mert az a kék piramis bizony soha nem fog memgaradni a piros építőkockán.

Dsc2805.jpg

Please pick up the poo after your alligator!

Több okból sem szeretem de azért feltettem. Nem akartam én esőcseppeket, de összekentem a papírt. Béna lett a fátyol. Béna lett a krokodil. Bénán fényképeztem mert valójában sokkal vidámabbak és élénkebbek a színek.

A birka és a majom szerelme

Bicikli

Szóval ez egy ilyen nagyon színes-szerelmes-biciklis kép, sajnos a végleges verziót amelyen - a sok cukiságot ellensúlyozandó - egy kancsal pitbull szaladgál a bal sarokban - nem fényképeztem le, így most ide csak részleteket szúrnék be.

Űrbenzinkutas

Az űrbenzinkutasok általában nagyon magas emberek, hogy felérjék az űrhajók tanksapkáit. Egyenruhájuk része a hideg ellen védelmet nyújtó zöld poliészter pufidzseki és a fejet negyvennyolcszor körbeérő sál.

Albínó

A szupertestű manökenfejű csajok unalmasak. Sebtiben készítettem egy fotót a félig vak albínócsajról. A ruhája ragasztott színes karton élőben kontrasztos és színes, a haja például majdnem fehér citromsárga.. Szekszi. Február utolsó hétvégéjén megnyitó, meghívó kiposztolása fészbukra jövő hét elején.  Meg ide is. De izgi.

We love funny glasses

Mostanában a lányokat szeretem (mármint festeni). Egy jókedvű képnek indult, de aztán elkámpicsorodtam a lányok pedig megsajnáltak és elkezdtek pityeregni. Hárman fognak majd szomorkodni vicces szemüvegben.

Erzsi néni levegőzik - majdnem kész

A lufikat még szépítem, ne legyenek foltosak és le kellene szoknom  erről az igénytelen rávilágítok az íróasztallámpával és elkattintom dologról. Rondán becsillogott és sárgás pedig valójában szép élénk világoskék felhős dakszlikutyás.

Karcsú Lóri

Avagy koncepció nélküli cukiság kategória. Lehet azokat a festményeket a háttérben le kellene kenni. Loris tardigradus összesen körülbelül 2500  példánya maradt. Azt hiszem csinálok belőle egy sorozatot.

Félkész - pedikűrözés szexy szemüvegben

El kell panaszolnom a nagy bánatom: vettem nagyon sok pénzért egy doboz ragasztósprét. Az eladó szerint ez bizony mindent ragaszt. A minden alatt én úgy képzeltem, hogy egy fél disznót fel tudok vele sprézni a plafonra, de a szürkelemezre minimum rá lehet kasírozni a papírt. Hát nem. Ez a cucc semmit nem ragaszt. Még a papírt se. Viszont ocsmányul hullámos lesz tőle az alap. Kedves lányok és transzexuális férfiak, ti is úgy várjátok a lábkörömlakkozós nyarat ugye?

Fekete

Ha valami nyomaszt, márpedig most nyomaszt akkor az meglátszik a képeken bármennyire is nem akarom. No nem baj a szarkedv is az élet része, megoldjuk.

Szóval van ő. Antipatikus öregedő királylány kastély alakú koronával. Elég nagy kép, a háttér sötétzöld, a jobb alsó sarok nem csillog és sokkal élénkebb, de ennél jobban nem volt kedvem megerőltetni magam a fényképezésnél. Még a karjával meg a koronával kezdek valamit.

És van még ez a csúnyácska esőkabátos kislány a mai zuhé örömére. Apropó. Kiskoromban egyszer kaptam egy gyerekernyőt, gyönyörű dínók voltak rajta, 20 perc alatt tettem tönkre. Csónakázni akartam benne mint az egerek a mesében csak sajnos a kínai műanyag nem valami ellenálló a fél mázsás óvódásokkal szemben.

Szeplős

Nem szoktam pucér nőket festeni, de nyár van és meleg szóval belefér egy kis nudizás. Volt mellette egy szőke is de levágtam és majd külön képre kerül. (merthogy lesz még egy pár vidámabb is. Ja meg robotok. Azok is lesznek, de ők reggelizni fognak)

Plasztikázzam-e a nagyobbik mellét vagy maradjon így?

Hisztis-hízelgő rókalány 

Rosszkedv-pinty

Elcseszett kis bérházak

Vilma

Vilma a jövendőbeli lányom, véletlenszerű fogantatását* 2020 környékére saccolom. Vilma nagyon cuki, szégyenlős, van piros gumicsizmája, mindig elesik a kádban, de ügyesen triciklizik. Valami szín még kell a képre olyan sápadt ez a gyerek, biztos mert nem eszik rendesen.(vagy vakuzni nem kellene)

Turmix

Rókalány

A színek kicsit csalókák, valójában kedvesen sápadt a háttér és a rókalány is diszkrétebben narancsos. Persze azért így is látszik, hogy iparkodik azon a furulyán.

Rasztás csaj

Már nincsenek igazi lázadó hippik, a Gödör előtti gyepen tespedő fejpántos trotyigatyás túlkreált tinicsajok csak halvány utánzatai a hónaljszőrös autentikus hatvanas éveknek. Ennek örömére hónaljkutya mentes ámde nem-hordok-melltartót párti alterlány pulikutya tincsekkel.(firefox alatt nem látszik, ugye?)

Lakkozz bébi

Egyik barátnőmmel mániánk a körömlakk most a kékek, zöldek és szürkék a kedvencek. Jelenleg fekete, kicsit punkrocker tinédzser feeling. (azért szeretem a szeplőket mert anyukám is szeplős)

Sok instant fényképezőgép

Kivittem őket fényképezkedni egy retkes hokedlire.  99%-ban olyan színűek életben mint a fotón. Egyetlen egy nagy frusztrált szorongás vagyok. Fúj.

és, aki mindezeket elkövette... :)

Wittmann Blanka

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr43410968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása