Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Effektált idő - Kecskeméti B. Zoltán

Effektált idő - Kecskeméti B. Zoltán

2011. október 21. - Mocca

KBZ elsősorban CG-3D grafikák készítésével, valamint játékfejlesztéssel foglakozik. Animációs stúdiók háza táján korántsem cseng ismeretlenül a neve. Kísérletező kedvére jellemző, hogy álmodott már vízen kerékpározó – és nem vízibicajozó – óriásról, de egy izgalmas projekt keretén belül például társította a moiré effektet egy órával...

Kecskeméti B. Zoltán vagyok, 3D grafikával foglalkozom, játékfejlesztő és animációs stúdióknál dolgoztam eddig.

Endoskeleton [An android ripping off his synthetic skin]

 

Igor from Time Masters

2009-ben készítettem egy videót, ami egy bicikliző emberalak mozgó szobra volt, amit a Duna közepén a folyó sodrása hajtott. Az akkor induló Swatch MTV Playground első versenyére beneveztem ezzel a videóval, amivel sikerült is helyezést elérnem.

Körülbelül ekkor jött a moiré animációt használó óra ötlete. Idén neveztem a Magyar Formatervezői Díj terv kategóriájában a falióra változattal. A Fab Lab-nél egy prototípust el is készítettem a nevezéshez.

A Fab Lab-ek szerte a világon lehetőséget teremtenek a felhasználók számára, hogy a helyszínen kidolgozzák, megtervezzék, kifejlesszék, elkészítsék és tesztelhessék a legkülönbözőbb ötleteiket. Az innovációs hálózat hazai központja a Fab Lab Budapest (fabrication laboratory - alkotó labor), ami egyebek mellett tudásbázisként is szolgál.

Ez egy olyan óra lenne, aminek a számlapja a másodperc mutató által meghajtva állandóan mozog, változik. Eredetileg karórának terveztem, de prototípust csak falióra méretben tudtam készíteni. Nem lett tökéletes, de igazán nem értek az ilyen dolgok készítéséhez, először próbálkoztam ilyesmivel.

Megjegyezzük: ennek ellenére a látványterv annyira jól sikerült, hogy tavasszal a yankodesign is beszámolt róla! [Mocca]

Páran, akik látták a videót érdeklődtek, főként Malajziából, hogy tudnak-e venni ilyen órát, de nem tudtam nekik küldeni, mert csak a prototípus létezik.

Zoltánnal együtt mi is azt reméljük: a dolgok - egy mecénás képbe kerülésével - rövidesen pozitív fordulatot vesznek!

 


Ha te is hasonlóan tehetséges magyar művész vagy, olvasd el a felhívásunkat és jelentkezz nálunk!


 

Moire Seconds Clock Prototype

 

Kecskeméti B. Zoltán

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr943320135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása