Jobbnál jobb cipőreklámokkal találkozhatunk. Mindig beválik, ha celebekkel, sporttal, látványosan belassított videókkal magyarázzák, hogy miért éppen az adott márkát válasszuk, azonban a fejlődőben lévő környezettudatos generáció igényeire talán az 1988-ban alapított kínai AoKang cipőkészítő cég reagált a legjobban az elmúlt időszakban. Kína 100 legjobb magánvállalkozásába tartozó AoKang egy cipő formájú kétüléses elektromos autóval keltette fel a figyelmet bőrcipőikre. A hatalmas sikeren felbuzdulva a tulajdonosok komolyan elgondolkodtak a sorozatgyártáson, így elképzelhető, hogy a prototípus mellé hamarosan 40 darab készül a maximum 30 km/h sebességre képes, egy feltöltéssel 400 km megtételére alkalmas, aerodinamikus kialakítású férficipő-villanyautóból, fejenként 6500 dollárnak megfelelő összegért.
via: inhabitat