Ha már múltkor a különböző márkák képzeletbeli logóminimalizálásáról írtunk, mindenképpen érdemes megemlíteni egy valóságban is megszülető változatot. A Starbucks kávéházlánc márciusban, fennállásának 40. évfordulója alkalmából változtat a logóján, elhagyva minden fölöslegesnek ítélt sallangot, és teszi elérhetővé a nagyközönség számára az új, abszolút minimalista külsővel megáldott poharait. Az 1971-es megjelenés óta immár 4. update egyértelműen magán viseli az egyszerűségre való törekvés jeleit, mára már csak a sellő maradhatott. Az új külsőt a Starbucks házon belüli csapata találta ki a Lippincott embereivel karöltve, akik nyilván biztosra mentek, hiszen egy olyan középkorú cég esetében, ahol az ügyesen bevonzott rajongók retinájába eleve beleégetik a logót, már nem oszt, nem szoroz, hogy a jövőben mellőzniük kell a feliratokat. Vagy mégis? Vélemények?
via: designboom