Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Ez a kilincs saját magát fertőtleníti...

Ez a kilincs saját magát fertőtleníti...

2010. december 17. - Mocca

Szégyen ide, szégyen oda, be kell vallanom, nagy bamba szemekkel csak pislogni tudtam, miközben a koreai Choi Bomi, Red Dot díjjal jutalmazott UV fénnyel önfertőtlenítő kilincséről olvastam, majd mire a cikk végére értem, már komolyan frusztrálni kezdett a saját hülyeségem. Ennyire csapott homlokú nem lehetek már! Megérteni ugyanis sikerült az olvasottakat, értelmezni viszont nagyon nem. Gyorsan vettem a fáradtságot és rágugliztam a témára, és némi bolyongás után rá is leltem a tudatlanságom által generált kérdésre adott válaszra...

"Az UV lámpa hatására az Oxigén kettős terjedelmű hullámhosszal ózonná alakul, ami megöli a baktériumokat és a vírusokat, majd visszaalakul oxigénné. Az UV/Ózon lámpa kettős mechanizmussal működik, amivel megöli a baktériumokat. Az UV lámpa speciális sugarakat bocsát ki, amik behatolnak a baktériumokba, és megtámadják azok DNA-ját, majd az ózon, -a második legerősebb sterilizáló a világon,- megrepeszti, áttöri a sejtfalukat, és megtámadja a sejtmagjukat. Miután az ózon megtámadta, és megsemmisítette a baktériumokat, lebomlik oxigénné, amit belélegzünk. Mind az UV, mind az ózon a természet elemei, így biztonságosan higiénikus, és környezetbarát."

…aztán apró UV-fények kezdtek gyúlni sötét elmémben, majd elismerően fejet hajtottam Choi nagysága előtt...

via: tekgek

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr232521687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása