Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Budapest Timelapse - Dancsó Péter

Budapest Timelapse - Dancsó Péter

2010. november 27. - Darqo

Szép az első hó, de ez most mindegy is. Múltkor nyekeregtem, hogy igazán készíthetne valaki kis hazánkról time-lapse videót. Minden kívánságom így teljesüljön! Kedves ismerőseim üzenőfalán találtam az alábbi felvételt, melyet egy bizonyos Dancsó Péter rendezõ, operatõr, vágó készített. A 87-es születésű alkotó így nyilatkozik magáról weboldalán:

"A filmkészítést autodidakta módon tanultam. A hobbim ugyanúgy kitölti a szabadidõmet, mint a munkával töltöttet; amikor éppen nem a saját filmjeimet írom vagy rendezem, akkor operatõrként dolgozom. Tagja vagyok a Fakultatív Csoport-nak, mely egy baráti alapon szervezõdött folyamatosan bõvülõ függetlenfilmes csapat. Vendéglátást és idegenforgalmat tanultam, és 2010-ben szereztem diplomámat Szuperközeli címû játékfilmemmel kommunikáció- és médiatudomány szakon."

Zene: Clint Mansell - Welcome to Lunar Industries (Moon Soundtrack)

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr172476357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása