Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Lebegő csodalámpák - LOS lamps

Lebegő csodalámpák - LOS lamps

2010. november 26. - Mocca

Talán ötéves lehettem, amikor a mászóka tetejére mászva vagy százszor megpróbáltam elrepülni és százszor értem csúfosan földet. Egyszerűen nem tudtam elfogadni, hogy ez nem lehetséges. Valami régi, régi bizonyosság lapult a szívemben, hogy igenis tudok repülni, repültem is már számtalanszor, hiszen emlékszem...

Kölyökkorom óta tehát hiszem, a levitáció (latinul levitas), vagyis a lebegés igenis lehetséges. Akkor még fogalmam sem volt holmi fizikai törvényszerűségekről, persze ma sincs sok,

de meggyőződésemben erősítettek meg -és ez nagyon jól szokott esni- a holland LOS Concepts lebegő lámpái. A LOS Lamps két szempontból is figyelemre méltó: az egyik, a 2007-ben elkészült prototípusok voltak a világ első, térben szabadon lebegő lámpái, a másik, ami a design mellett szintén tágra nyit szemet és szájat, az az ár. Ezekért a csodalámpákért ugyanis komoly, egészen 1.400 euró mélységekbe kell zsebébe nyúlnia a vevőknek (2010 környékén. A szerk.).

 

via: crealev

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr452474554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása