Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Napi inspiráció viharvadászattal

Napi inspiráció viharvadászattal

2010. augusztus 11. - Darqo

Legszívesebben viharvadász is lennék, vagyis vagyok is a magam amatőr módján. Képes vagyok olykor órákat állni az erkélyen, ilyenkor gyermeki lelkesedéssel bámulom az eget, kettecskén a fotómasinámmal várjuk a szupercellákat és a villámokat. Még az sem tántorított el, hogy anno a várban szerves részvevője voltam annak a bizonyos augusztus 20-i armageddonnak, amelyik tűzijátékot sajnos túl sokan nem élték túl, ahol mellettem csapta le az embereket a tetőkről lehulló palazápor, és ahol mindenki megízlelhette egy kicsit, hogy milyen is az életéért küzdeni. Állítólag múlt hét péntek estére óránként 40.000 villámot számoltak abban a hatalmas viharban, ami meglepett mindenkit és amelyben a fenti képet is készítettem mindenki örömére.

A villámokról készült fotósorozatom egyébként Mocca rábeszélésére kerül bemutatásra...

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr692214364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása