Vannak jó és kevésbé jó nevű iskolák. Vannak nagyra törő tervekkel ezekbe az alma materekbe érkező fiatalok. A cél mindegyikük számára a középszerűségből való kitörés. Hogy ez kinek mennyi erőfeszítésébe kerül, azt úgy gondolom, kizárólag egy dolog határozza meg, ez pedig a tehetség. Sokan vitatják ezt, mondván a kreativitás nem csak zsigeri adottság függvénye. Az a szemesztereken is elsajátítható egzakt tudomány. Na, ez az állítás az, amire általában csípőből szoktam tüzelni. Egyszerűen nem hiszek benne! A szakirányú alaptudást természetesen a campus falai között lehet megtanulni, de az a plusz - a spiritusz -, ami az esélyt adja a kitörésre, az nem a könyvekben van!
Abszolút triviális az ok, amiért ezeket le kellett írnom. Egyszerűen a fenti gondolatok jutottak az eszembe az orosz Dima Loginoff munkáinak mustrálása közben, akiről itt már írtunk egy alkalommal. Végigböngészve portfólióját igen nagy biztonsággal meg lehet jósolni, hogy személyében a közeljövő ronaradját, zahahadidját vagy karimrashidját köszönthetjük.
Mindössze 33 évvel a háta mögött olyan brandek számára tervezett már, mint Louis Vuitton, Karl Lagerfeld, Dior, Vivienne Westwood vagy a Sony. A különféle nagy design meetingekről sorra zsebeli be az elismeréseket. Néhány díjazott koncepciója a teljesség igénye nélkül:
A 2006-os moszkvai Design Awards-on debütált a Neobarocco nevű lámpával.
2007 Szentpétervár: Brushwood rug
2008 Design without limits, Szentpétervár, Intraction Interior : Former Stables in London
2009 Elle Decor: Young Designer of the Year
Design & Design Paris, Male Lamp:
Psyche Lounge
Amourette Lamp
Trunk Lamp
International Design Awards Los Angeles, Curl My Light Lamp:
2010 Design & Design Paris, Happy Chaise Lounge
Cage Lamp
Wild Etiquette
via: behance