Gyanítom, hogy ha azt mondom: Tupelo, leginkább Elvis Presley jut eszébe az embereknek, aki a Mississippi állambeli Tupelóban született, vagy inkább a tupelófa, de semmiképp sem a bor. Nem vagyok szakértője a bor témakörének, így ennek elemzésére egy hozzáértőt kérnék fel, engem inkább az új, Tupelo névre keresztelt bormárka limitált példányszámú üvege, illetve címkéje ragadott meg. A víz alatti pillanatfelvételek egyedi és különleges vizuális identitást kölcsönöznek a visszafogott, matt fekete üvegnek, amit az elképesztően hatásos képeknek köszönhetően 1000 közül is felismer a borkedvelő. Azt, hogy vajon a vízben lebegés összefügg-e az üveg tartalmával -jelezve a bor könnyedségét-, nem tudom. Mindenesetre, ha valaki kóstolta már, írhatna róla véleményt egy komment erejéig, ezzel is hozzátéve a poszt tartalmához. A designt a Mash követte el Wayne Anderson (aka Killibinbin) kérésére.
via: lovelypackage