Akár egy rózsaszín gumicukor, olyan édes és csábító a Nixon órája, a Newton Pink-verzió.
A céget 1997-ben Andy Laats és Chad DiNenna alapította. A két tulajdonos múltjából adódóan - Lats profi snowboardos, Chad pedig menő kaliforniai szörfös volt - termékeikkel egyértelműen a 18-29 éves korosztályt célozták meg.
Mottójuk szerint a Nixon órák az extrém sportok iránt rajongó, karakán identitással rendelkező sikeres yuppie-k számára készülnek, és soha nem fognak a nagy múltú svájci márkák trónfosztására törekedni. Magunk között szólva ez okos gondolatnak tünik, mert erre vajmi kevés az esélyük.
Karóráikat fiatal neves dizájnerek fantáziájára bízták, ami kollekciójukat végigböngészve jó döntés volt. Az ifjú titánok nem alsó árkategóriás, minimál-funky kreációi 70-240 eurós árcetlikkel üde színfoltként vibrálnak a nagy óraszalonok kirakataiban.
Én azért kíváncsi lennék arra, hogy (bizonyos körökben) vajon milyen bohém összhatást nyújtana egy ilyen pink gumicukor mondjuk egy ókonzervatív gentleman csuklóján?
via: Timefy