Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Digitális virág kezdőknek

Digitális virág kezdőknek

2010. március 27. - Darqo

Valahol azt hallottam, hogy mielőtt gyereket szeretne valaki, először egy növényt, majd egy állatot kell tudni életben tartania. Ha ez sikerült, átesett a próbán, jöhet a baba…lehet, hogy ez csak urbánus legenda, de néhányszor már tapasztaltam, hogy valóban léteznek páran, akik már az első kis csendes növény életben tartásánál elvéreznek, köztük én is ilyen voltam…Persze nem gond, próbálkozni szabad! Ha összeszámolnám, hogy hány virágot küldtem a másvilágra, Dunát lehetne vele rekeszteni, aztán csak belejöttem. Teljesen kezdőknek viszont Gonglue Jiang digitális növényét ajánlanám figyelmébe, amin igazán sokáig gyakorolhatunk, mielőtt valódi társaival próbálkoznánk. A Bionic Humidifier-t ugyanis locsolni kell, mivel egyben egy párásítókészülék is. Ha nem kap elég vizet, elfonnyad, úgyhogy tökéletesen utánozza az igazi virágokat. Gyerekek részére is csillagos ötös készségfejlesztő lehet!

via: Yanko Design

Bookmark and Share

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr491872248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása