Világválság (remélhetőleg csak) volt, de a marketingszakembereknek sokkal határozottabb lépéseket kellett tennie mind a mai napig, ha vásárlókat szeretnének becsalogatni a boltokba. Az egyszerű figyelemfelkeltés erre a legjobb eszköz, olyan, ami mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Így történt a GAP-nél is, mikor a Cossette West ügynökséggel karöltve kitalálták, hogy fenekestől felfordítják a világot és a „Sprize – shopping turned on it's head” kampány keretén belül még tavaly év végén egy éjszaka leforgása alatt szó szerint a feje tetejére állították az egész boltot, sőt, az üzlet előtti rész sem maradt ki a marketingfogásból, egy hot dog árus, illetve egyszerű járművek is hátára fordult bogárként csalogatták a vásárlókat a kanadai Vancouverben található Robson Street-en. A játék részeként egy 45 napig tartó árkülönbözet-visszafizető akció is szerepelt, ami valószínűleg még inkább megdobhatta a forgalmat. Ha valakinek van információja arról, hogy a bolt még mindig ilyen formában várja-e a vásárlókat, ne legyen rest és kommenteljen!
via: incrediblethings