Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Puffok itthonról! - HOOP by Kiss Miklós

Puffok itthonról! - HOOP by Kiss Miklós

2010. május 12. - Mocca

Kérdés: mire lehet használni egy gumiabroncsot? Jóvanna! Ennyire egyszerű azért én sem vagyok! A kérdést költőinek szántam. Csupán azért tettem fel, mert a nyilvánvaló válaszon kívül más nemigen jutott az eszembe, egészen addig, amíg bele nem botlottam...egy fiatal és magyar - vééééééégre!!! - designer, Kiss Miklós puffjaiba. 

Néhány nappal ezelőtt a Loginoff-féle posztban már kifejtettem véleményemet a tehetség és spiritusz koherenciájáról. Kiss Miklós egyéb munkáit végignézve nem kevés örömmel konstatálom, hogy személyében is megállapítható a bolygók szerencsés együttállása!

Az ötlet egyébként zseniális:

„Autógumi-abroncs újrahasznosításával előállított promóciós és design termék. Alkalmas társasági összejövetelekhez, fesztiválokhoz, bulikhoz, anyagától függően, kül- és beltérbe egyaránt. Különböző formákba és méretekbe rendezhető, üveglappal asztallá is alakítható.”

Konkrétan nem is értem, miért nem lehet az általa tervezett ülőalkalmatossággal, Hoop-okkal szélesebb körben találkozni? Vagy csak én fordulok elő kevesebbet mostanában adott helyeken?

via: behance

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr201994644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása