Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Manzárd Café Shop X Szert-Szabó Dorottya illusztrátor

Manzárd Café Shop X Szert-Szabó Dorottya illusztrátor

2019. március 20. - Darqo

quetzal_vilagos_kicsi_kep_poszthoz.jpg

Tavaly október elején nagy lépést tettünk a blog társszerkesztőjével, Antal "BAANTAL" Balázs dizájnerrel közösen, hiszen hosszú hónapok munkájának eredményeként elindult a Manzárd Café online boltja a Redbubble nevű oldalon, ahol tehetséges magyar művészek, dizájnerek mintáival ellátott használati tárgyak közül válogathattok és vásárolhattok.

Ősszel BAANTAL kollekciójával kezdtük meg az első lépéseket, aztán decemberben Imrei Boglárka, ismertebb nevén BOGIME ékszertervező, pár napra rá pedig Muszka Máté Gergő, ismertebb nevén MGMUSZKA minta-és termékkollekcióját mutattuk be nektek. A mai napon egy új tervezőt ismerhettek meg, Szert-Szabó Dorottya, ismertebb nevén FEHÉRLÓLÁNYA illusztrátort, aki madarakat ábrázoló vidám alkotásaival próbálja belopni magát a szívetekbe. A miénkbe már sikerült!

Dorottya bemutatkozása

Szert-Szabó Dorottya vagyok animációs tervezőművész és a Képző- és Iparművészeti Szakgimnázium mozgóképszakos tanára. 2010-ben végeztem a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem vizuális kommunikáció- animáció szakán még öt éves képzésben, egy évvel később pedig a vizuális- és környezetkultúra tanár szakon szereztem mester diplomát. Ezen évek alatt nagyon jó közösségbe kerülve kedvet kaptam, megerősítést nyertem az alkotói munkáimhoz.

A legtöbbet Richly Zsolt animációs filmrendezőnek köszönhetek, akivel máig tartom a kapcsolatot, figyelemmel kísérjük egymás életét. A mesteremnek tartom és a nemrégiben elkészült Luther sorozatában dolgozhattam is vele mint a metamorfózis animációk készítője. Ez az elmúlt években kivételes, mert az illusztrálásban, karakter- és látványtervezésben találtam meg a saját utam és sikereim. Néhány egyéb megjelent könyv mellett a Ringató- illetve Borsi mesék (író: Gáll Viktória Emese) illusztrátora lettem, melyekből már megjelent 5 könyv, 2 diafilm és egy naptár. Emellett Kovalovszki Zoltánnal találtuk még meg a közös hangot, neki a "Makaramuki és a Beszélő Szék kalandjai" című sorozatához rajzoltam 3 kötetnyi grafikát. Az animációban jelenlévő életet, dinamikát, erős hangulatokat próbálom megjeleníteni a munkáimban. Továbbá a humor és a meghittség/érzelmek kifejezése is ugyanúgy érdekel. Sőt, igazából szinte minden. Vonzódom az erős kontrasztokhoz, a természethez, madarakhoz. Innen ered, hogy régóta foglalkozom fényképezéssel is, amiben leginkább a kihívást keresem. Kedvencem a timelapse készítés, pl. a csillagos égbolt rögzítése, de mióta saját családom lett elkalandoztam ezen életszakaszból eredő "baba-mama" téma irányába is. Fontosnak tartom említeni, hogy 4 lánytestvérem van, mindenki a képző- és iparművészet különböző irányaiban mozog. Festőművészet, média design és fotó, szobrászat és tetoválás illetve a legfiatalabbik a divattervezésben jeleskedik. (https://www.instagram.com/we.r.5/)

Többnyire digitálisan dolgozom, mert az életkörülményeimhez ez a technika illik jelenleg a legjobban, hiszen februárban kétszeres anyuka lettem és nem ártott berendezkedni minél kisebb és mobilabb munkaterületre. Így lettem hű elkötelezettje az iPadnek és az Apple pencilnek. :) Hozom viszem magammal, néha altatás után az ágyban felette alszom el, szóval akkor dolgozom amikor csak tudok. Ötleteim pedig végtelenek, ha nincsen határidős munkám akkor magamnak találok ki "projekteket" amiket teljesítenem kell akkor is ha egy 2 éves kisfiú játékra utasít és egy újszülött pedig rajtam csüng. :)

Dorottya elérhetőségei

Facebook

Instagram

A FEHÉRLÓLÁNYA minta-és termékkollekciót ide kattintva nézhetitek meg.

tote_bag01.png

wall_tapestries01.png

graphic_t-shirt01.png

ipad01.png

iphone_case01.png

laptop_skin01.png

laptop_sleeve01.png

long_t-shirt01.png

mug01.png

poster01.png

scarf01.png

studio_pouch01.png

throw_pillow01.png

a-vonalu_ruha01.png

acrylic_blocks01.png

art_board01.png

chiffon_top01.png

clock01.png

contrast_tank01.png

drawstring_bag01.png

floor_pillow01.png

clock02.png

duvet_cover01.png

graphic_t-shirt_dress01.png

floor_pillow02.png

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr7114700918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása