Szövetségi rendszerekhez tartozni jó dolog. Az érdeklődési körök világot átölelő, szerteágazó hálózata, mindennapi életünk szerves részévé vált, mi pedig fejet hajtva, szorgalmasan át is adtuk/adjuk magunkat a közösséghez tartozás univerzális élményének. E rendszerek manapság két legmeghatározóbb platformja a Facebook, valamint töretlen felfelé ívelő népszerűségének köszönhetően egyre markánsabb ízlésformálóvá előlépő Instagram.
Gőzerővel dübörgő személyes márkaépítéssel bőségesen találkozhatunk mindkettőn, a „personal branding” műfaj valódi terepe azonban mégis egyre inkább az „insta”, melyet böngészve ma gyakorlatilag már nem is látható olyan profil, ahol ne jönne szembe legalább egy, a test elé egyenes karral kitartott kütyüvel, szemből lőtt pózerfotó.
A Lowe Cape Town reklámügynökség gyaníthatóan innen emelte át a jól ismert „mozdulatot” az ország egyik népszerű napilapja, a Cape Times decemberi print médiakampányához, mely az ötlettől módfelett ütősre, egyúttal huncutra sikerült…
Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!
via:adsoftheworld