Egyes borászok számára a boroscímke még ma is csupán szükséges rossz, a szőlőművelés és borkészítés járulékos nyűge, egy darab papír, amelyen a törvényeknek megfelelően fel kell tüntetni bizonyos információkat. Mára azonban a legtöbb borász rájött, a jó bor önmagában már kevés! Kell hozzá egy legalább annyira jó cégér is!
Ez ma a helyzetben maradás záloga! Na meg, ha a borász hónapokig, évekig dédelgette a palack tartalmát, nyilván fontos számára az is, mibe csomagolja a nagy műgonddal érlelt alkotást. A jól átgondolt és megtervezett boroscímke ugyanis, magában hordozza, egyúttal sejteti a palack tartalmát is.
A Moonvalley Wines két fiatal grafikust, Juhász Örsit és Kovács Gergelyt kérte fel, hogy új boruk számára tervezzen valami egyedi, nem megszokott megjelenést. A végeredmény egy letisztult, szilikon alapú dizájn, ami semmiképp sem klasszikus címke, sokkal inkább egy finomhangolt átmenet, már, csomagolás és címke között…
Ha tetszett a poszt vagy szereted a hasonló témákat, csatlakozz hozzánk a Facebookon!