Míg nálunk ultragagyi és végtelenül unalmas reklámokkal bombázzák a háziasszonyokat, addig máshol próbálnak törekedni a kreatív megoldásokra. Sok-sok pozitív példa közül most az Unilever által forgalmazott OMO mosószermárka reklámját emelném ki, mert a tisztaság átható erején túl is van világ...
A kosz jó dolog, legalábbis OMO-hoz régóta használt szlogenje szerint. Az elmúlt évek alatt jó pár igazán jól sikerült reklámmal próbálták tartalmasan építeni a márkát és alátámasztani az iménti kijelentést.
A mocsokban való meghempergőzés népszerűsítéséhez készült legújabb kampányhoz a Lowe reklámügynökség JOOheng Tan háromszoros világbajnok homokszobrászt kérte fel, hogy alkosson valami maradandót. Sikerült is neki, 18 tonna homok segítségével. A jövő gyerekeit bemutató sorozatban három homokszobor-háttér, egy régészt, egy fizikust és egy asztronautát bemutató kép készült a tehetséges szingapúri szobrász kezei nyomán. A kérdés pedig adott: nálunk mikor lesznek már ilyen reklámok? Mikor már?
via: colossal