Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

Mosóporreklám 18 tonna homokkal

Mosóporreklám 18 tonna homokkal

2012. június 27. - Darqo

Míg nálunk ultragagyi és végtelenül unalmas reklámokkal bombázzák a háziasszonyokat, addig máshol próbálnak törekedni a kreatív megoldásokra. Sok-sok pozitív példa közül most az Unilever által forgalmazott OMO mosószermárka reklámját emelném ki, mert a tisztaság átható erején túl is van világ...

 

A kosz jó dolog, legalábbis OMO-hoz régóta használt szlogenje szerint. Az elmúlt évek alatt jó pár igazán jól sikerült reklámmal próbálták tartalmasan építeni a márkát és alátámasztani az iménti kijelentést.

 

A mocsokban való meghempergőzés népszerűsítéséhez készült legújabb kampányhoz a Lowe reklámügynökség JOOheng Tan háromszoros világbajnok homokszobrászt kérte fel, hogy alkosson valami maradandót. Sikerült is neki, 18 tonna homok segítségével. A jövő gyerekeit bemutató sorozatban három homokszobor-háttér, egy régészt, egy fizikust és egy asztronautát bemutató kép készült a tehetséges szingapúri szobrász kezei nyomán. A kérdés pedig adott: nálunk mikor lesznek már ilyen reklámok? Mikor már?

via: colossal

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr84607876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása