Blogger barátok


baantal.jpg

 

NESTON_logo_new2.png

A feketét itt is jól főzik

Import Kávé

Café Shop

A Feketesas bűvöletében - Árnyas Koppány Ákos

A Feketesas bűvöletében - Árnyas Koppány Ákos

2012. június 22. - Mocca

000.jpg

A Szegedi Tudományegyetem JGYPK Rajz- és Művészettörténet Tanszék Képi-ábrázolás szakon a magyar reneszánsz és barokk képzőművészet a betűírás szabályai, szövegfolt, ritmus, valamint látás észlelési funkciók tételből a napokban tett sikeres államvizsgát. Első önálló kiállítása 2009-ben Erasmus ösztöndíjasként, a norvég Hamar város Minipicasso stúdiójában lett megtartva. A stART Plein Art művésztelep alapítója, műtermében a vásznak, ecsetek és festőállványok mögül Quimby, Muse és Butterfly Effect szól, becsületes neve pedig: Árnyas Koppány Ákos...

 

 

Röviden magamról annyit, hogy főleg festészettel foglalkozom, de párhuzamosan készítek grafikákat, szobrokat, fotókat, installációkat. Tagja vagyok a Random Csoportnak, mely fiatal szegedi alkotókból jött létre, továbbá a stArt Plein Air Nemzetközi Művésztelep főszervezője vagyok, ahol fiatal, fiatalos alkotók vesznek részt különböző országokból.

 

a "Nagy 12" sorozatból...

 

A Nagy 12 sorozat 01.jpg

A Nagy 12 sorozat 01.jpg

 

Én - örült...

 

Én (örült önarckép3).jpg

Én (örült önarckép2).jpg

Én (örült önarckép1).jpg

 

Szegedi mindennapok

 

szegedi mindennapok200x140.jpg

 

Egy ismerősöm nemrég megkérdezte hogy hol festem azokat a nagy képeimet...?

 

Egy ismerősöm nemrég megkérdezte hogy hol festem azokat a nagy képeimet.jpg

 

Az élet apró öröme

 

az élet apró örömei 01.jpg

az élet apró örömei 02 re.jpg

az élet apró örömei 03.jpg

 

Válaszút

 

válaszút.JPG

 

Városi falak...

 

Városi falak 03.jpg

Városi falak 04.jpg

Városi falak 02.jpg

Városi falak 01.jpg

 

Porté...

 

portré 04.jpg

portré 01.jpg

portré 05.jpg

portré 03.jpg

portré 02.jpg

 

Árnyas Koppány Ákos

 

0000.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://manzardcafe.blog.hu/api/trackback/id/tr804605064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása