Ha Philip Karlberg, akkor garantált, hogy valami, elsőre nem egykönnyen értelmezhetőre, legkevésbé hamvasőszibarackos-kancsós csendéletekre készülhetünk. A svéd fotós korábbi munkái már bizonyították; nem panelekben gondolkodik. A Plaza Magazine felkérésére készült legújabb "Pin Art" sorozata elkészítéséhez például nem kevesebb, mint 1200 gondosan elrendezett cipész faszeget, továbbá néhány, az adott híresség személyiségét karakteresen meghatározó, klasszikus napszemüveget használt fel. Annak érdekében, hogy a megformázni kívánt arcok - némi gondolkodás után ugyan -, de viszonylag könnyen felismerhetők legyenek, szintén elég sokat kellett vacakolni, főként az objektumok precíz megvilágításával. A végeredményt tekintve, mi úgy véljük megérte...!
James Belushi - Ray Ban
Jackie Onassis - Burberry
Karl Lagerfeldt - Dior Homme
Steve McQueen - Persol
Lady Gaga - YSL
Johnny Depp - Armani