Ora Ïto, aki annak ellenére, hogy még épp csak ízlelgeti a krisztusi kor zamatát, mára már a nagy nemzetközi márkák egyik kedvelt udvari „szerzőjének” tekinthető, hiszen olyan brandek, illetve termékeik arculatának megkomponálása van a háta mögött, mint az Adidas, a Joop, az Alain Mikli, a Levi’s, az Ogo, az Artemide, a B&B Italia, a Capellini, a Gorenje, de hangolt már a Vuitton, Apple, Nike, Gucci kvartett háza táján is.
Ogo
Parfüm üvegcse a Guerlain kollekcióhoz
Adidas
Stúdió kedvenc bandája, az AIR számára
Újságos "bódé"
A jövő templomai - a templomok jövője
Gucci Villa
Eddigi legnagyobb sikerét 2002-ben – 25 évesen – érte el, amikor a Heineken számára készült Green Line aluflakonért cserébe a szakma gyorsan hozzávágott egy csomagolási Oscart.
Egyik 2005-ös vele készített interjúban hangzott el tőle:
“
Engem a jövő érdekel, valamint az, hogy az ötlet a jövőben is éljen. És vele együtt a márka is. Legyőzhetetlennek, érinthetetlennek éreztem magam; azt gondoltam, én vagyok a legjobb. Egy ilyen pillanatban az önbizalom és a magabiztosság olyan elsöprő erejű, hogy teljesen elképzelhetetlen, hogy bárki is kételkedjen ebben." (Ora-Ïto)
Az idei Milano Design Week egyik világpremierje is az ő nevéhez fűződik. A Citroën kutatási és innovációs részlegének felkérésére tervezett, a hipotézis és a kortárs művészet határán balanszírozó tabudöntögető hibrid objektumokról, az EVOMOBIL és UFO monotypic tanulmányokról van szó.
EVOMOBIL
UFO
Bónusz track pedig egy rövid bepillantás Ïto privát szférájába, egy 17. századi párizsi kastélyban kialakított zsiráfos-apartmanba.