A Kreatív Csoport szervezésében 2011. május 19-én rendezik meg a Brand & Music Konferenciát. A rendezők felkérésének eleget téve az egyik meghívott sztárelőadó Ralf Lülsdorf, a Deutsche Telekom zenei szponzorációs igazgatója, az Electronic Beats atyja, míg a másik a svéd Alexander Bard netfilozófus trash-herceg lesz, aki arról fog beszélni, hogy miért tesz nagyon jót az átalakuló internet a márkák zenei arculatépítésének.
Alexander Bard neve önmagában itthon nem mond sokat senkinek, de talán rémlik az Army of Lovers nevű svéd transzhomo banda és annak Crucified című slágere, vagy a nem kevésbé meghökkentő Israelism. Bard most ötven éves, nincs haja, van ellenben rozmárszakálla és imád rövidnadrágban, térdzokniban előadni, továbbá ki nem állhatja a MySpace-t.
A konferenciára csak egy táblát kért, hogy pár filctollvonással arra skiccelje fel a zeneipar vargabetűit. Merthogy Bard az egészen zavarba ejtő egyéb zenés produkciói (Vacuum, Alcazar, Bodies Without Organs, Gravitonas) és zeneipari kreátorkodása mellett egyben az internet hasznainak és káreseteinek egyik legnagyobb tekintélyű netfilozófusa (Budapestről is egy filozófiai szemináriumra megy Stockholmba, előadni), és a Brand & Music konferencián is a digitális édenről fog beszélni.
A Zarahustra-hívő Bard eddig három könyvet írt Jan Söderqvist médiateoretikussal, melyek közül a 2003-as Netocracy: The New Power Elite & Life After Capitalism-et
a kétezres évek egyik kulcsműveként tartják számon. Harcos jogvédő, a svéd drogliberalizációs mozgalom egyik vezéralakja, a médiában gyakran felszólal a prostituáltakat és szexuális kisebbségeket érintő kérdésekben.
További infók a szeánszról a Kreatív Online oldalán. Ez meg a tervezett parádésnak ígérkező program.
via: kreatív.hu